?

Log in

I'll KICK your SKULL IN. [entries|friends|calendar]
Why Don't You CHOKE On my FIST.asshole.

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

(1 infected | eatmyvirus)

[03 Nov 2007|02:45pm]
[ mood | distressed ]

i feel like ive been sucked into a blackhole. he got all his things.

(eatmyvirus)

[02 Nov 2007|09:18pm]
everything is really quite now. what do u do when u have nothing to do? i miss paris i shouldnt have let her sleep at nanas.

(eatmyvirus)

[25 Oct 2007|11:29am]
[ mood | nauseated ]

So i climbed back on the face of the planet. hmm whats new... i moved into an apartment with Jonathan that we absolutely hate...so we're moving again. hopefully it works out and we dont find another shitty apartment. his mom said shed thing about putting a downpayment on a house for us and wed just pay her the mortgage monthly...which would be fucking amazing. how great would it be to not be bothered by other tenants and be able to paint rooms whatever color we want, like black and purple, or have my own garden ( i love gardening)... and have roooooooooooooom. oh my god thatd be amazing. being that we need a place to live now would be a better time than ever to make this happen, but im kinda afraid to bring it up...like hey...wanna buy us a house? i should prolly work on the wording a little.
im back in school, nite classes. i hate my school and cant wait til i graduate...2 more semesters.
i gotta start planning Paris' third birthday. i cannot believe shes gonna be 3! its fucking nuts. the thing that really sucks is...shes a winter baby and ive always had big enough apartments to throw her parties there...but now our apartment is way too small, it'd be suitable for like 10 people at most, but on average she has like 20. prolly more this year who knows. and the only place to do it around here is chuck e cheese...and they charge way too much and u dont get shit for your money. i dunno what to do. :(
something thats fucking weird, that i keep thinking about is.., my name is going to be...
Mrs. Moriah Julia Schmidt

yea. i dont think ill get used to that ever. he needs to have a different last name. i keep telling him that he should change his name to mine...

Mr. Jonathan Andrew Myrick

Eh?! Eh?! i like it!
never gonna happen

our halloween costumes are going to be awesome. were going to be characters from the movie Dodgeball. hes gonna be white goodman and im gonna be Fran...the really scary looking chick on the team. yea amazing.

(eatmyvirus)

[18 May 2007|01:15pm]
this is hilarious everyone needs to see this:

http://www.youtube.com/watch?v=FLn45-7Pn2Y&eurl=http%3A%2F%2Fbulletin%2Emyspace%2Ecom%2Findex%2Ecfm%3Ffuseaction%3Dbulletin%2Eread%26messageID%3D3493188802%26Mytoken%3D666E2FBD%2D7630%2D4B86%2DB72

(eatmyvirus)

[16 May 2007|02:50pm]
Jonathan just called me to tell me he loves me....and i laughed at him cuz i thought he was kidding.

Jonathan and i signed our lease yesterday were moving to Kohler st. in tonawanda. our present landlord wants to sell the house we love so very much so we have to move and it sucks...i hate moving. ive moved 6 times in the past 2 years.

im getting a late mothers day tattoo of something that has to do with Paris.

(1 infected | eatmyvirus)

[29 Apr 2007|10:34am]
Im in NYC with the Wheezing Stumblers and New Kids on The Rock. its fucking awesome here!

(eatmyvirus)

[20 Apr 2007|10:07am]
Paris is so funny she calls cake: "Happy Cake" because she usually only gets it on someones birthday and she associates happy birthday with cake. i asked her if she wanted to go to my ex bfs daughters birthday party and she said " YEEESSSS! HAPPY CAKE!!!!" haha

Jonathan and i are getting our engagement pictures done tomarrow... im wearing straight leg jeans, maybe my sexy red shoes. and i think a black shirt. hes wearing a black button down shirt and a red tie. and were doing something really cool with our engagement photo...but its a suprise (for anyone who doesnt already know) hint: we'll be Jones'n


my tummy hurts

(1 infected | eatmyvirus)

:) [10 Apr 2007|01:14pm]
[ mood | very excite ]

So Jonathan gave me my engagement ring, we're getting married in september 2008 ..."im very excite!"

Here's me showing off:














(eatmyvirus)

PARTY AT MY HOUSE! [31 Dec 2006|06:49pm]
NEW YEARS EVE PARTY AT MY PLACE.

InfoCollapse )

(eatmyvirus)

[26 Dec 2006|07:31pm]
[ mood | nauseated ]

i feel yucky. so nausious for almost a week. at first i thought it was a hangover...but i think a week long hangover is impossible after just 2 shots, 2 beers, and a loratab. ive probably ate twice (with small snacking in between) in the past week. on a less boring note. i have a boyfriend now. i like him a lot. he has a daughter who just turned 2 and he has full custody. He has one semester to go before he becomes a nurse. so were in the same field, which is awesome...so when am going through med school stressing about stuff, he'll actually know what im talking about. he's a nice guy...BUT....he works way too fucking much...doesnt call when he says hes gonna, and has a sense of style that i must tamper with.
Laura called me today and her and Carmella are moving in tonite i think. its gonna be hard to have to SHARE everything but i hope i still feel like its MY home and not like im stepping on anyone elses feet, like ive delt with in the past.
Jonathan dropped my phone out of my purse in Williamsville and i was unaware...so there it sat in the middle of the street for hours, getting rained on. Now its acting up and my pretty phone has ugly scratches.

I got my camera for christmas. Canon A530 ...i almost got another one that was 100.00 more but i stopped myself. My mom bought me a Kodak because they were sold out of the one i wanted because she waited til the last minute to get it. But i returned it and im very happy with my canon....i only like canons.

Paris got a shit load of stuff for christmas. there are toys EVERYWHERE!

I hope everyone had a Merry Fucking Christmas

(eatmyvirus)

[01 Dec 2006|07:34pm]
Mother, 20, admits guilt in death of daughter
By MATT GRYTA
News Staff Reporter
11/29/2006


Victoria Winkler

Victoria Winkler pleaded guilty Tuesday to second-degree manslaughter in the dehydration death of her 18-month-old daughter.
State Supreme Court Justice Penny M. Wolfgang told Winkler she faces a likely prison term of 11/3 to 4 years when sentenced Feb. 20.

Winkler, 20, pleaded guilty as charged in the death of her daughter, Destiny Staley, admitting she failed to provide fluids and food for her.

The baby was found dead in her playpen July 16 in an apartment police said was filled with dog feces and mold. The temperature in the apartment was about 90 degrees, and the windows were shut.

A Women and Children's Hospital medical team determined that Destiny had been without fluids for 48 to 78 hours in the overheated apartment at 276 Potomac Ave.

Deputy District Attorney Frank A. Sedita III told the judge the pretrial plea was acceptable because a grand jury had lodged the second-degree - or accidental - manslaughter charge.

Winkler declined to comment as she was taken from court in handcuffs by sheriff's deputies.

Winkler has been jailed since her Aug. 22 arrest at the Erie County Family Court Building, where she was appearing at a custody hearing involving her 3-year-old son. The boy is now living with his grandparents.


Photobucket - Video and Image Hosting

and this is the picture of the fucking bitch...who the fuck smiles in their mugshot. she killed my baby cousin.


****************************
This is my cousin David's baby. id rather she get murder 1 or 2 but at least she got manslaughter 2 because its not like it was an accident.

(eatmyvirus)

[10 Oct 2006|02:45pm]
Its nice to find out that guys u are/were seeing have this totally secret life thats not so secret to the rest of the world...ON MYSACE!

(eatmyvirus)

[10 Oct 2006|09:59am]
OK...im getting rid of a lot of LJ friends...sorry but we dont talk...and im pretty sure not reading eachother entries is mutual.

(eatmyvirus)

[15 May 2006|08:25am]
i had a pretty decent mothers day...at first i got real depressed about not having breakfast in bed "from Paris...aka:a daddy" or even a card or something. Jonathan didnt get me a card. whatever. but Paris did make me something its sooooo cute! at day care they made black and white pictures of her and framed it and it says "i am pieces of you" i love it! i didnt get it until today tho because i picked her up early on thursday.
I got real drunk on friday when i went out to see John (jonathans dad) play (in his band) and Jonathan and i got in a fight because he was being a dick and i ended up walking toward home for awhile then i had my mom come get me. then he called me and apologized to me and came over and made sweet sweet animal love to me...haha. we watched van wilder...that movie is sooo gross. but its funny.

i figured out what im doing as far as my education after i graduate in may. Im gonna work as a medical assistant/ medical transcriptionist while going to d'youville to get my Physicians Assistant degree. it takes 4 years but being that i'll already have a lot of the courses out of the way, ill transfer credits and prolly only have about 3 years to do. So by the time im 23-24 ill be a Physicians assistant. im so excited about it, i want to work in pediactrics.


back to homework.

(eatmyvirus)

[21 Mar 2006|02:05pm]
I got a 96% on my Medical Terminology quiz! lets here it for studying 10 min before class!

(eatmyvirus)

[16 Mar 2006|11:14am]
i hate school

(eatmyvirus)

look what my beloved celina made for meeee [01 Mar 2006|02:30pm]
http://i10.photobucket.com/albums/a127/thecelitorrrr/photoshopped/vintagebeauty.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a127/thecelitorrrr/photoshopped/spidermiss.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a127/thecelitorrrr/photoshopped/lovethyneighbor.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a127/thecelitorrrr/photoshopped/lostregret.jpg


I love them...theyre glorious

(eatmyvirus)

[24 Jan 2006|02:41pm]
Paris birthday was really good. everyone came, there were like 17-18 people there. Nana got her a reeeallly cool wagon with cup holders and storage under the seats and stuff. Jonathans birthday was the next nite. hes so cute.

annnd ANGEL is PREGNANT!!!! yeye!! im gonna go out and see her im so fucking excited. it better be a girl.

I randomly called my real dad yesterday and i guess were gonna meet for the first time in almost 10 years.

(1 infected | eatmyvirus)

[28 Dec 2005|10:24pm]
PS... I MADE THE DEAN'S LIST

English: A-91
Sociology-human relations: A 95
LIBS100:A:97.9
Math: B (score i dont know yet)

im happy tho :)

(1 infected | eatmyvirus)

[14 Nov 2005|08:16pm]
incase anyone was wondering. i blew my brains out and theyre all over the wall. id clean it up but im in a rather compromising state. im definitely not getting my security deposite back after he sees what the carpet looks like now.

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]